2012. február 7.

Tejes kifli + a múlt hetem

Eltelt egy hét utolsó bejelentkezésem óta. Mit eltelt? Elsuhant, elröppent, elrohant! Olyan gyorsan telnek a napok, pedig még a munkát sem kezdtem el igazából. Nos, múlt héten volt minden, amit csak el lehet képzelni. Milos múlt héten két napot nem ment bölcsődébe, szerencsére semmi komoly baja nem volt, csak nátha és köhögés, de jobbnak láttam itthon tartani és sok-sok játékkal "gyógyítani". 

Olivér szerencsére nem volt beteg, lelkesen ment óvodába, sok programja volt neki. Volt bábszínházban, könyvtárban, meg kézműves szakkörön is. Viszont múlt héten már angolra nem jutottunk el, holott mindig lelkesen készül az órákra. Lezajlott az első iskolaérettséggel kapcsolatos fogadóóra is, amin megtudtam, hogy drágám iskolaérett és javasolják, hogy idén szeptembertől üljön iskolapadba :)) Mást nem is tehetnénk, mert nagyon lelkes, már alig várja, hogy mehessen suliba.

Múlt héten befejeztem egy e-learning tanfolyamot is (nem múlt héten kezdtem!), EU-pályázatíró lettem, persze nem ebben fogok dolgozni, de arra gondoltam, hogy később még esetleg szükség lehet rá. Meg aztán nagyon jó volt a tanfolyam felépítése, mert teljes mértékben számítógépről és itthonról lehetett végezni (gyesen lévő anyukáknak kiváló!).

Csütörtökön és pénteken pedig már elkezdtem ismerkedni leendő munkám részleteivel, pontosabban szólva az elmúlt 2 évben történt eseményekkel, folyamatokkal, rutinokkal és szabályzatokkal. Mondanom sem kell, hogy annyi az információ, hogy péntek délután már teljesen megtelt a fejem. Komolyan mondom! Olyan érzésem volt délután, amikor a fiúkkal hazaértem, mintha vattával tömték volna ki a fejem :) Péntek este már csak a legfontosabb házimunkákat csináltam meg, készültem inkább a szombati napra, amikor is disznóölésre voltunk "hivatalosak" Anyukámékhoz. Soha jobb programot egy -12 fokos szombatra :)))

***********************************

Vasárnap ismét elkészítettem Alexa tejes kiflijét. Amikor először készítettem, és megkóstoltam, tudtam, hogy nagyot hibáztam. Mármint azzal, hogy megcsináltam, mert mindenkinek annyira ízlett, hogy most már a bolti kifli sem lesz jó (a bolti kenyeret már nem szeretik....), mindig ezt fogják kérni. Tényleg nagyon finom kifli, javaslom mindenkinek az elkészítését és kóstolását egy bögre finom, házi kakaóval.






A tejes kifli receptjét teljes mértékben és pontról pontra követtem, ahogy Alexa Christi leírta. Úgy tökéletes, ahogy van. Köszönöm ezúton is! A receptet megtaláljátok ebben a bejegyzésben.

Jó étvágyat!

Mónika



Enter your email address:


Delivered by FeedBurner

9 megjegyzés:

  1. Csodaszépek lettek! De az még fontosabb, hogy nagyon finomak! :))

    Egészségetekre, örülök annak, hogy állandó vendéggé vált ez a tejes kifli a reggelizőasztalotokon!

    VálaszTörlés
  2. Tényleg gyönyörűek ezek a kiflik, csodállak, hogy egy ilyen pörgős hét után még volt erőd sütni.

    VálaszTörlés
  3. Alexa, köszi még egyszer! Néha csak ezt hallom a fiamtól: - tudod anya, azt a finom puha kiflit süsd.... :)))

    Mária, hiszen Te is tudod, hogy a gyerkőcöknek mindent :) Ja, meg nem is volt itthon kenyér se, így muszáj volt :))

    Vali, el is hiszem!

    VálaszTörlés
  4. Hopppppáá....ha jobb mint a bolti akkor óvatosan készítem :) .....nagyon szeretem a friss pékárut, be is iktatom az elkészítését, mert nagyon jòl néz ki!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg óvatos légy vele! Függőséget okozhat! Legalábbis a családom imádta.

      Törlés
  5. Én is kiflit ütemeztem a blogra, mert gyűjtöm őket, erre itt van még egy kipróbálandó! :) Gratulálok a sikeres tanfolyam befejezéshez! Én nagyon szeretnék egyszer disznóölésre menni,még sosem voltam, bár ez a hideg visszatartana! :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komolyan mondod, hogy nem voltál még disznóölésen? Ha tudom, akkor meghívlak, végül is nem laksz messze... :)
      Na majd jövőre!!!! A kiflit egyébként szívből ajánlom!

      Törlés