2012. január 8.

Másik gasztroajándékom

Ez a másik gasztroajándék, amit Évának és Reninek készítettem. Ez egy mézeskalácsos nutellás likőr.

Azért tetszett ez a likőr, mert gyorsan elkészíthető, és igazán finom. Legalábbis egy kupicán leteszteltem, mielőtt még ajándékba adtam. A lenti hozzávalókból kb. 6-7 dl készült, ebbe a két kis üvegbe öntöttem bele tölcsér segítségével és dugóval lezártam. A receptért örök hála Levendulalánynak!!!



Hozzávalók:



  • 30 dkg Nutella
  • 4 dl kávétejszín
  • 1,5 dl vodka
  • 2 teáskanál mézeskalács fűszerkeverék
A Nutellát gőz fölött megolvasztjuk, míg teljesen folyékony nem lesz. Levesszük a tűzről, hozzákeverjük a tejszínt és a vodkát, beleszórjuk a mézeskalács fűszerkeveréket, majd egy habverővel alaposan kikeverjük.

Egy szűrőn átfolyatjuk a likőrt, hogy az apró darabkák ne menjenek bele. Díszüvegbe töltjük, hűtőben tároljuk. Fogyasztás előtt 24 órán át állni hagyjuk, tálalás előtt érdemes egyszer alaposan összerázni.

Remélem ízleni fog a tesztelőknek!

Mónika



Enter your email address:


Delivered by FeedBurner

3 megjegyzés:

  1. Nálunk is elkészült, tanúsíthatom, hogy igazán finom! Nagyon helyesek az üvegek, és rajtuk a karácsonyi dekoráció! :)

    VálaszTörlés
  2. Ez biztos fincsi, és milyen szépen csomagoltad:)

    VálaszTörlés