2011. november 24.

Apróságaim az óvoda adventi vásárára

Holnap délután lesz az adventi vásár az óvoda szervezésében. Nálunk ez azt jelenti, hogy a szülők mindenféle apróságot, könyvet, színezőt, kézzel készített dolgokat bevisznek, amelyeket aztán "elárvereznek", vagyis eladnak, és a befolyt összeg az óvoda javára megy. Az adventi vásár egybe van kötve egy kis eszem-iszommal, tehát a szülők visznek be 1-1 tálca süteményt is. De most nem is a süteményt szeretném kiemelni, hanem bemutatok néhány fotót az apróságokról, amiket én viszek.

Csak egy részét fotóztam le, mert az összes képeslapot nem akartam :)) eléggé egyformákra készítettem őket.

Íme:


Viszek egy macit, ami szerintem nagyon aranyos, remélem lesz olyan lurkó, akinek majd megtetszik. Ezt nem én csináltam, mielőtt még bárki azt hinné!



Képeslap, amihez vettem egy hópehely alakú mintalyukasztót. Minden más alkatrészem volt itthon.


Ezt variáltam tovább.... készült zöld képeslap nagy csillagokkal, meg mindenféle más....



Ez is egy aranyos kicsi maci, szegényt beszuszakoltam egy fóliába, de nem reklamált.... Szintén nem saját készítésű!


Fa gömbdísz, amelyet bordó festékkel lefestettem (2x), majd dekoráltam szívecske matricával, csillaggal és arany csillámporral.


Szintén, csak csillogós alkatrészekkel díszitettem.


Mézeskalács figura, ez pár éve karácsonykor dekoráció volt egy ajándékon. Nekem nagyon tetszik, de a fiúk nem játszottak vele soha.


Angyalkás, csillagos mécsestartó. A gipsz alapot bordóra lefestettem, angyalkát, csillagot ragasztottam rá és csillámport szórtam rá. Még vanília színű organza tasakba beleteszem, csak abban nem lehetett jól látni.




Szalvéta "nehezék". Vagy ki mire használja. Kavicsokat lemostam, leszárítottam. Kaptak egy vajszínű alapot, majd 2x bordóra befestettem. Szintén angyalkás motívummal dekoráltam.


Színezett kristálycukor virág formában. Ennek receptjét holnap hozom, ha szeretnétek, egyszerűen elkészíthető.




Ebből a poháralátétből 4 darabot csináltam dekopázs technikával (szalvétatechnikával). Miután megszáradt és lelakkoztam, a havat kiemeltem fehér temperával, és minden poháralátéten egy-egy motívumot 3D-s lakk-kal tettem kicsit térbelivé.

Viszek még néhány könyvet, és persze süteményt is. De erről majd holnap.

Mónika



Enter your email address:


Delivered by FeedBurner

5 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy, bármelyiket szívesen elfogadnám. Biztosan sikered lesz velük az oviban is!

    VálaszTörlés
  2. Hankka, remélem én is, hogy lesz belőle valami kis pénz az óvodának :)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok, szerintem is szuper dolgok! :)

    VálaszTörlés