2011. november 28.

Advent első vasárnapja

Tegnap meggyújtottuk az első gyertyát adventi koszorúnkon. Lusta módon a tavalyi koszorút használom, nem készítettem újat. Délután minden dekorációt kitettem (fotók később). Előszedtem néhány Indiából kapott füstölőt (igen Emőci, még mindig van belőlük :)))), nekem azoknak a fahéjas füstölőknek az illata a karácsonyt idézi és Olivér is szereti a füstölő illatát. Bejárati ajtóra kikerült a karácsonyi dísz és egy kis lámpást is tettem a teraszra, ja és készítettem egy jópofa télapós képet Miloska szobájába.

Olivérnek a gyertya mellett felolvastam egy rövid leírást Adventről, és annyira belelkesedett, hogy karácsonyi dalokat akart énekelni (na jó, egyet énekeltünk :). Csend, béke és nyugalom volt vasárnap este. 





Jó első advent vasárnap volt.

Mónika


Enter your email address:


Delivered by FeedBurner

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése