2011. szeptember 5.

Őszi dekorációk konyhába

Aki már esetleg azon gondolkozik, hogyan csempésszen konyhájába egy kis őszi hangulatot, annak itt van pár ötlet egy nagyon helyes kis texasi otthonból. Az apró kiegészítők hangulata engem nagyon megfogott. Nálam még csak az ajtódísz változott, a többi dekorációhoz még gyűjtögetem az ötleteket. Hamarosan jövök saját fotókkal is :)












A fotókat www.kellyshouse.blogspot.com oldalon találtam, érdemes körülnézni ezen az oldalon, mert sok aranyos és ötletes dolgokat lehet találni.



Kreatív konyha



Enter your email address:


Delivered by FeedBurner

9 megjegyzés:

  1. Nagyon ötletes mindegyik. Itt amilyen hideg van, lassan már a téli díszítésen kell gondolkodnom:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon klasszak, tetszenek ezek a kiegészítők. Szívesen elcsennék néhány ötletet, de nekem nagyon pici konyhám van, épp, hogy elférek. :)))
    Ezért itt gyönyörködöm bennük, és várom a Tieidet. :)

    VálaszTörlés
  3. Nálunk 31 fok volt a tegnap,azonban már gondolkodunk az őszi dekorációra!Köszönöm a szép képeket! Vidám napot!Üdv:Emerencia.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek! Most még nem vagyok erre hangolódva, de hamarosan tervezem. :))))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépek és egy pár kelléket szívesen kölcsönvennék, de azért van olyan részlet ami inkább csak kiállítási tárgynak tűnik, nem olyan mint ahol esetleg laknak ! Pld . befőttet nem szoktunk a konyhaszekrényen tárólni bár jól mutat!

    VálaszTörlés
  6. Trollanyu, hát igen, jó néhány fokkal "előttünk jársz"

    VálaszTörlés
  7. Csilla, szerintem kicsi konyhákba is lehet egy-egy apróbb kiegészítőt becsempészni, csak a hangulat miatt. Hamarosan jövök saját képpel!

    VálaszTörlés
  8. Lányok, örülök, hogy tetszik, biztosan lesz még ilyen összeállításom, meg persze a sajátomat is szeretném bemutatni, amint készen vagyok.
    Éva, szerintem is furcsa kicsit a befőtt a konyhában, de végül is szép a "csomagolása", úgyhogy belefér....

    VálaszTörlés