2011. szeptember 10.

Készülődünk....

Annyira szeretném, ha blogom nem csupán az általam készített ételek recepttára lenne, hanem annál jóval több, egy napló. Egy napló, amelyben a napi események, különösen azok, amik a gyerekeinkkel történnek, mind-mind belekerülnének. Persze ehhez az is kell, hogy az ember tényleg NAPI szinten rögzítse az eseményeket, ami - bevallom - szinte lehetetlen. Pedig hány olyan helyes pillanat van, amit az ember mindenképpen meg akar tartani magának, és mégis az idő során elillan, elfelejtődik. 

Igyekszem egyre több családi eseményt is feltenni a blogba, engedve részben a szülői nyomásnak is, akik csak az unokáikról akarnak képeket látni :)) Ezt onnét tudom, hogy rendszerint ez a párbeszéd zajlik Anyukám és köztem:

- Anyu, láttad azt a zabpelyhes süteményt, amit múltkor felraktam?
- Melyiket?
- Tudooood, azt a zabpelyhes, meggyest?
- Azt nem, de amikor a Milán eszi a levest, az igen jó kép. Olivérről mikor teszel fel megint?

na ennyit a zabpelyhes sütiről.....


Mára még annyit a családi eseményekről, hogy azurammal esküvőre vagyunk hivatalosak. Ma este 6-kor megyünk, hamarosan nekiállok készülődni....  Az ajándékot már délelőtt becsomagoltam, a képeslapot is megírtam. Ilyenkor mindig szeretek idézeteket, versrészleteket olvasgatni, hogy megtaláljam azt, ami a leginkább passzol az ajándékozotthoz, jelen esetben a házasulandó párhoz. Sok jót találtam, remélem tetszeni fog az idézet nekik is... 
Egy ötletes mondást magamnak is eltettem, örülök, ha esetleg Nektek is tetszeni fog....

"A szerelem kaviár és esküvői torta, eper és tejszínhab. A szerelem pezsgő. A barátság frissen sült kenyér, frissen köpült vaj, házi sajt és finom tea két személyre. Persze akkor leszünk a legjobban, ha mindkettővel élünk. De mennyivel könnyebb megemészteni a barátságot!"


Pam Brown




Ezzel a néhány fotóval ezúton is sok boldogságot kívánok a párnak!








A fotókat Loreta blogjában találtam, fantasztikusak, érdemes benézni hozzá, és gyönyörködni.

Kellemes hétvégét!

Enter your email address:


Delivered by FeedBurner

7 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett az idézet és a fotók is, na és az ötlet, hogy a mindennapjaitokról is írj, családi képekkel, az meg még jobban!!!
    Várom, hogy döntesz. :))

    VálaszTörlés
  2. Jó szórakozást! A blogodon pedig légyszíves a gyerekekről több képet tegyél fel, hogy a nagymama gyönyörködhessen a kis unokájában!:-)

    VálaszTörlés
  3. Érezzétek jól magatokat:) Az idézet nagyon király:) Jó ötlet a naplószerű blog, várom én is:)

    VálaszTörlés
  4. Egyetértek az előttem szólókkal! Örülnék én is a családi fotóknak, történeteknek. :))

    VálaszTörlés
  5. Légyszíves nézz be hozzám, egy díjat szeretnék adni neked:)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Móni!

    Köszönjük a figyelmességet, a kedvességet amit tőled, tőletek kaptunk! És persze köszönjük, hogy velünk voltatok életünk egyik legfontosabb eseményén!
    A blogod fantasztikus, kívánom, hogy legyen kitartásod így folytatni... nekem nem volt :(

    Puszi

    n.zs.

    VálaszTörlés