2011. június 16.

Aszalt sárgabarackos kiflik

Annyira ízlett az a csokis kifli, amit nemrég csináltam, hogy nem nyugodtam, és kis változtatással ismét sütöttem egy adagot. Most aszalt sárgabarackkal készítettem, mert az mindig van itthon, nagyon szeretem, annyira változatosan felhasználható. Szóval most a múltkori csokis kiflik helyett aszalt sárgabarackos kifliket készítettem, amiket még ízesítettem, egy kis mézeskalács fűszerkeverékkel. Töredelmesen bevallom, hogy a mézeskalács fűszerkeverék a kamra egyik polcán bujkált, eddig valahogy elkerülte a figyelmemet. Szavatossági ideje nem járt le, ezért felhasználtam (nehogy karácsonykor ismét elfelejtsem).


Aszalt barackos kiflik - édes sütemény
Hozzávalók:

  • 3 evőkanál cukor
  • 5 evőkanál tej
  • 5 evőkanál olaj
  • 12 dkg krémes túró
  • 20 dkg liszt
  • 1 csomag sütőpor
  • 2 teáskanál mézeskalács fűszerkeverék
  • 3 evőkanál apróra vágott aszalt sárgabarack
  • tetejére: 1 tojás felverve




Az elkészítés módja mindenben megegyezik a csokis kiflik
elkészítésével.

Jó étvágyat hozzá!










Enter your email address:


Delivered by FeedBurner

1 megjegyzés: