2011. április 2.

Húsvéti muffin kapszlik

Februárban néhány Valentin napi muffin kapszli képét gyűjtöttem össze, most itt az ideje pár húsvéti muffin kapszlinak. Remélem nem én vagyok az egyetlen muffin papír függő, de annyi sok szépet lehet már kapni, nagyon nehéz ellenállni. Tegnap pont azt számoltam, hogy annyira sok muffin papírom van (karácsonyiakat és az egyszínű fehéreket is beleértve), hogy ennyi muffint valószínűleg 5 év alatt fogok megcsinálni.












Persze nem szükséges Angliából rendelni, lehet nagyon jókat kapni az IKEÁ-ban, vagy a Kookta webshopjában vagy akár hipermarketekben is.


Enter your email address:


Delivered by FeedBurner

2 megjegyzés:

  1. Hát én is kapszli függő vagyok, de sajnos nálunk Romániában sehol nem lehet szineseket kapni, az IKEÁ-ban is csak piros-fekete mintások vannak, és IKEA is csak a Bukarestben,én pedig Marosvásárhely mellett lakom. Igy csak nézni tudom a szebbnél-szebb kapszlikat nálad. Már csak az lesz, hogy az E-bay-ról rendelek.

    VálaszTörlés
  2. Kati, nem voltam még Marosvásárhelyen, Lidl vagy Aldi nincs? Csak mert ott is lehet nagyon szépeket kapni, és sokkal olcsóbbak, mint mondjuk IKEÁ-ban.
    Ha esetleg látsz jót Magyarországon, szívesen postázok neked.

    VálaszTörlés