2011. április 17.

Húsvéti ajánlat - menüsor az egyszerűség és gyorsaság jegyében

Egy nagyon kedves játékra invitált Tücsök Bogár, húsvéti játékra hívott.


A játék lényege:


Írj egy bejegyzést húsvéti ajánlat címmel! Az ünnepre való tekintettel ajánlj 5-10 ételt bármilyen kategóriában, egy feltétel van, hogy már a korábban közzétett receptjeid között válogass! Ha megkapod a játékot, küldd tovább 10 bloggernek! De a játékot szabadon is elviheted, nem kell megvárnod, hogy eljusson hozzád!


Játékra fel!


Nos, gondolkoztam, és rájöttem, hogy nincs könnyű dolgom, mivel még rövid ideje írom a blogot, és több ételkategóriában nem tettem fel semmit. Ezért úgy döntöttem, hogy olyan menüsort fogok ajánlani, amit hozzám hasonló helyzetben lévő anyukák is könnyen és gyorsan elkészíthetnek. Két dolgot vettem figyelembe: az egyik az, hogy mindkét mucim (5 éves és 1 éves) szeresse, a másik feltétel pedig az volt, hogy könnyen, egyszerűen és gyorsan el lehessen készíteni. 


Kezdetnek egy gyorsan elkészíthető levest ajánlanék, a zöldséglevest panírozott hagymakarikákkal.






Főételnek egy olyat választottam, amit ugyan kicsit macerásabb elkészíteni, vagyis nem árt, ha van egy segédünk mosogatáshoz, viszont kiadós és nagyon finom. Ez a csirkés doria. Segítségképpen talán annyi, hogy több részfeladatot előző este elkészíthetünk, és így már jóval gyorsabban elkészül.


Készítenék még sós nassolnivalónak egy zöldhagymás, kaliforniai paprikás batyut, amibe tennék még sonkát is apró darabokra vágva. Ez is praktikus ételt, mert a batyukba pakolandó ragu akár előre is elkészíthető és kis dobozban várakozhat a hűtőben.


Na és most vagyok meglőve! Milyen süteményt ajánljak? Nehéz, mert több kedvenc sütimről írtam már (igen, egy édesszájúnak több kedvence is van :), én mégis mást fogok húsvétkor sütni. De ha mégis saját oldalról mazsoláznék, akkor a tejfölös csodabogár sütit választanám, szintén a gyorsaság és egyszerűség jegyében.



Akiket én szeretnék játékba hívni, kíváncsi vagyok az ő ajánlatunkra:












Enter your email address:


Delivered by FeedBurner

1 megjegyzés:

  1. Kedves Mónika! Már tegnap is láttam, hogy milyen jó kis menüsort állítottál össze,szívesen végigkóstolnám! (sajnos tegnap kihúzták egy fogam:( így tegnap nem volt erőm a megjegyzéshez. A saját menülistám is nagyon nehezen, legalább hasztori nekifutásra készült el...)

    VálaszTörlés