2011. január 20.

Zöldhagymás, kaliforniai paprikás batyu

Ezt a batyut a kényszer szülte, ugyanis tortát szerettem volna eredetileg. Az eredeti recept pritaminos-póréhagymás lepény volt. El is mentem a CBA Prímába hozzávalókért, hogy vacsorára ezzel lepjem meg azuramat. Szeretem a CBA Prímát, mert mindig mindent megkaptam, amit akartam. Viszont most nem! Se pritamin paprika, se póréhagyma. Azt gondolom, hogy egyik sem nagy tragédia, mindkettőnél beugrott egy-egy helyettesítő termék lehetősége. A póréhagyma helyett zöldhagyma lett, a pritaminpaprika helyett pedig piros kaliforniai paprika.

És ezzel még nem volt vége a helyettesítéseknek..... Elfelejtettem, hogy a leveles tészta, amit kivettem a fagyasztóból 6 darabból áll (Spar Budget leveles tészta 450g-os 6 darabból áll).

Így született a zöldhagymás, kaliforniai paprikás batyu. 


Posted by PicasaHozzávalók:


  • 1 csomag (450 g-os) leveles tészta (6 darabos)
  • 4 szál zöldhagyma
  • 1 darab piros kaliforniai paprika
  • 2-3 evőkanál olivaolaj
  • tojás
  • pici vaj
A tésztát szobahőmérsékleten kiengedjük. Közben a zöldhagymát felkarikázzuk (a zöld részét is), és a kaliforniai paprikát is apró darabokra vágjuk. Az olajon megpároljuk a zöldségeket, sózzuk, borsozzuk. Közben a tésztákat kinyújtjuk és kettévágjuk, és a kivajazott muffintepsi mélyedéseibe tesszük őket. Nem baj, ha a peremén bőven túlnyúlik, azt úgyis lehajtjuk. A tésztát megkenjük a kissé felvert tojással, megszurkáljuk villával. Belekanalazzuk a hagymás-paprikás keveréket, és behajtogatjuk a kilógó tésztarészeket. 200 fokos sütőben 15-20 perc alatt megsütjük.

és ilyen, amikor beleharapunk :)





Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése