2011. január 18.

Tejkrémleves - hónap végére

Igen, valóban jól írtam a leves nevét, a tejkrémlevesről van szó. Ahogy ígértem, több takarékos, olcsó, de ízletes ételt is felteszek a blogba. Sajnos egyre több háztartásban van szükség hónap végén arra, hogy tényleg a kamra maradékaiból "építkezzünk".

Nekem ízlett, és nagyobbik fiamnak is (a kisebb fiam még nem kaphat tejet, ezért az ő véleményéről nem nyilatkozom).



Hozzávalók 4 személyre:


  • 5 dkg vaj
  • 2,5 evőkanál liszt
  • 1,5 liter tej
  • 2 tojás 
Felforrósítjuk a vajat, és a lisztet ráhintjük. Világos rántást készítünk. A meleg tejjel feleresztjük, megsózzuk és 10 percig főzzük. A végén elkeverjük a 2 tojás sárgáját a levesben. Én levesgyönggyel szoktam adni, de piríthatunk zsemlekockát is hozzá.

Forrás: Szakácskönyv - Vince Kiadó
Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése