2011. január 28.

Muffintepsi és a maradékok találkozása

Szeretem a muffinformát édes süteményeknek, sós muffinoknak, és maradék feldolgozásának is. Ez maradékfeldolgozás jópofa kinézetben. A hozzávalókhoz szándékosan nem írok mennyiséget, mert hűtőnktől és éhségünk nagyságától függ.

Posted by Picasa
Hozzávalók:


  • párizsi (mélyedésenként 2 szelet)
  • maradék sonka - apró kockákra vágva
  • kaliforniai vagy zöldpaprika - apró kockákra vágva
  • sajtdarabkák - apró kockákra vágva
  • tojás - minden mélyedésbe 1 db
A muffinformánk mélyedéseit kibéleljünk 2-3 szelet párizsival. A párizsikosárkákba beleszórjuk az apró kockákra vágott paprikát, sonkát, sajtot. A tetejükre ráütünk 1-1 tojást, és rögtön előmelegített sütőbe tesszük és 170 fokon megsütjük.

3 megjegyzés:

  1. Ez de jó ötlet! Nem is olyan korlátozott muffintepsi felhasználása, mint először hittem :)

    VálaszTörlés
  2. Titi, szerintem nagyon sok lehetőség van a muffin tepsiben, édes, sós, sütve, sütés nélkül.... én már vettem egy 24 darabos miniformát is, és mintás aljú muffin tepsit is.... (függőség ez a blog:)

    VálaszTörlés
  3. Most én is találtam egy jó ötletet az egyik recepteskönyvembe, már el is készítettem :) És tényleg nagyon jó maradékfelhasználásra a muffinforma, mehet bele minden :)

    VálaszTörlés